Логото на варненския младежки фестивал Funcity тази година ще се регистрира като запазена марка на общината. Това стана ясно на заседание на постоянната комисия “Младежки дейности и спорт”. Идеята е на директора на ресорната дирекция Лилия Христова и беше одобрена от общинските съветници. Администрацията ще предприеме необходимите стъпки, като освен словната, запазена марка ще бъдат и цветовете на Funcity.
За 6-а поредна година фестивалът има изключително сериозно финансиране. За 2016-а субсидията е 100 000 лв., а интересът към нея определено нараства, защото на музикалната сцена се очакват и чуждестранни изпълнители, като сигурни са представители на Словения, Италия, Ирландия и Норвегия. Началото й е обявено за 24 август.
За 2017-а Funcity е едно от основните събития в домакинството на Варна за Европейска младежка столица. За разрастване на мащабите на събитието обаче е време да се потърси и финансиране по европейски програми предложи общинският съветник Марица Гърдева. Администрацията и представителите на сдружението “Варненски младежки фестивал” ще се координират в това направление, за да може проявата догодина да има действително сериозен размах.
Шефът на ОбС – Варна, Тодор Балабанов поиска от организаторите тази година да направят статистика на посещаемостта, за да може местната власт да проследи ефекта от сериозната си инвестиция.