IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 19°
Икономика
12:47 | 2 януари 2017
Обновен: 04:47 | 22 октомври 2024

Половината разходи за дигитална реклама в България - във Facebook и Google

Големият ръст в индустрията се дължи на това, че все повече компании откриват инструменти, с които да постигат целите си, посочи Георги Малчев

По материала работи: Юлиян Атанасов
Половината разходи за дигитална реклама в България - във Facebook и Google

През 2015 година около половината разходи за дигитална реклама в България са били във Facebook и Google екосистемата. Големи мултинационални компании, бързооборотни фирми, инвестиционни дружества, както и фирми, които предоставят стоки и услуги, увеличават дигиталните си бюджети за реклама. Това каза Георги Малчев от IAB Bulgaria в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.“Големият ръст в дигиталната индустрия се дължи на това, че все повече компании откриват инструменти, с които могат да постигат целите си”, смята експертът. "Ако през 2015 digital активно “ядеше” от други канали, в момента успява да вземе допълнителни бюджети.”

 

 

Малчев напомни, че „докато по-рано имаше фуния на  прадажба – виждаш нещо по телевизията, а след това на билборд, то сега има безброй пътеки на взаимодействия и затова има голяма нужда от мобилна реклама.Проучване на IAB показва, че мобилната реклама расте с изключително бързи темпове.Експертът е на мнение, че компаниите, за които работи дигиталният маркетинг, ще намерят канали и инструменти, с които да работят, а това ще движи пазара напред.

 

“Ще има все повече компании, които ще разбират как работи дигиталният маркетинг за тях, а конкуренцията е най-добрият стимул да се проучи даден инструмент и да се ползва”, прогнозира експертът.

Четете още: Плодовидост и коефициенти: Ражда ли българката?

Коментари

Новини Варна