Варна
fallback
Икономика
17:25 | 29 ноември 2015
Обновен: 19:49 | 4 ноември 2024

Омбудсманът: Топлофикации са некоректни към клиентите си

По думите й маниерът да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа

По материала работи: Борис Проданов

Маниерът на топлофикациите да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите, смята Мая Манолова.

"Започва битка срещу топлофикационните дружества в страната и некоректното им отношение към многобройните клиенти", каза в Пловдив националният омбудсман Мая Манолова, цитирана от Фокус.

По думите й маниерът да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите.

Впечатленията до този момент са, че топлофикационните дружества в страната умишлено не събират целите задължения от абонати и винаги остава някаква сума, за да се започне ново изпълнително дело, което трупа върху гражданите съдебни разноски и адвокатски хонорари, изтъкна Манолова.

"Дали със законодателни промени или с други мерки, трябва да се реши проблемът, но всичко това трябва да бъде прекратено", подчерта омбудсманът и разказа, че непрестанно я срещали хора с документи, оплакващи се от заведени дела.

Манолова посети Пловдив, за да се срещне със студенти, пред които говори за защитата на гражданските права и ролята на омбудсмана.

Автор на статията:
Борис Проданов
0 коментара
fallback
fallback