IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 12°
Икономика
17:25 | 29 ноември 2015
Обновен: 20:00 | 26 октомври 2024

Омбудсманът: Топлофикации са некоректни към клиентите си

По думите й маниерът да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа

По материала работи: Борис Проданов
Омбудсманът: Топлофикации са некоректни към клиентите си

Маниерът на топлофикациите да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите, смята Мая Манолова.


"Започва битка срещу топлофикационните дружества в страната и некоректното им отношение към многобройните клиенти", каза в Пловдив националният омбудсман Мая Манолова, цитирана от Фокус.


По думите й маниерът да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите.


Впечатленията до този момент са, че топлофикационните дружества в страната умишлено не събират целите задължения от абонати и винаги остава някаква сума, за да се започне ново изпълнително дело, което трупа върху гражданите съдебни разноски и адвокатски хонорари, изтъкна Манолова.


"Дали със законодателни промени или с други мерки, трябва да се реши проблемът, но всичко това трябва да бъде прекратено", подчерта омбудсманът и разказа, че непрестанно я срещали хора с документи, оплакващи се от заведени дела.


Манолова посети Пловдив, за да се срещне със студенти, пред които говори за защитата на гражданските права и ролята на омбудсмана.

Коментари

Новини Варна