Маниерът на топлофикациите да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите, смята Мая Манолова.
"Започва битка срещу топлофикационните дружества в страната и некоректното им отношение към многобройните клиенти", каза в Пловдив националният омбудсман Мая Манолова, цитирана от Фокус.
По думите й маниерът да се завеждат съдебни дела за неплатени сметки не е най-добрият начин за работа с клиентите.
Впечатленията до този момент са, че топлофикационните дружества в страната умишлено не събират целите задължения от абонати и винаги остава някаква сума, за да се започне ново изпълнително дело, което трупа върху гражданите съдебни разноски и адвокатски хонорари, изтъкна Манолова.
"Дали със законодателни промени или с други мерки, трябва да се реши проблемът, но всичко това трябва да бъде прекратено", подчерта омбудсманът и разказа, че непрестанно я срещали хора с документи, оплакващи се от заведени дела.
Манолова посети Пловдив, за да се срещне със студенти, пред които говори за защитата на гражданските права и ролята на омбудсмана.
Коментари