На заседанието на постоянната комисия „Туризъм, търговия и рекламна дейност“ се разбра, че в списъка на 100-те национални туристически обекта на България вече са включени Аладжа манастир, Римските терми и парк-музея „Владислав Варненчик“. Доскоро област Варна беше представена от само два обекта – Регионалния исторически музей и Музея на мозайките в Девня, което своевременно беше поправено с усилията на съветниците и администрацията.
За по-добра реклама на морската столица като туристическа дестинация председателят на Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите Павлин Косев пое ангажимент пред съветниците и администрацията за дигитално представяне на календара от събития по време на сезона. Той се аргументира, че гостите идват заради града (и това, което се предлага), а хотелите изцяло имат интерес да рекламират най-добрите възможности.
Вариантите са немалко, освен използване на мултимедийните реклами, могат да се ползват банери на сайтовете на хотелите и браншовите организации, които да препращат туристите към най-интересните събития в града.
Още по темата: Варна си взема за стопанисване минералните извори