Варна
fallback
Общество
13:30 | 26 януари 2015
Обновен: 21:43 | 5 ноември 2024

Реклами на поне 6 езика ще представят община Варна по света

Първа е туристическата борса в Щутгарт

По материала работи: Борис Проданов

За първи път от 4 г. община Варна има нови рекламни материали, с които ще представя града на националните и международните туристически изложения. Те са на шест езика – български, руски, английски, немски, френски, румънски. Някои ще имат и езикови версии на полски и чешки език.

Първите рекламни материали вече са на щанда на общината на туристическата борса в Щутгарт – сувенири, културен календар за събитията през 2015 г., имидж брошура на Варна, каталог с хотелите на територията на общината – Варна, “Св. Св. Константин и Елена“, “Златни пясъци“, “Ривиера“, “Слънчев ден“, “Чайка“, „Ален мак“ и вилните зони.

Благодарение на усилията на екипа от дирекция „Туризъм“ в каталога са включени над 400 хотела – с адреси и контакти, които са близо 90% от всички места за настаняване на цялата територия на общината.

Предстои да бъде готов 20 минутния рекламен туристически филм „Дестинация Варна“, триминутен клип, както и пакет от рекламни материали за един от най- посещаваните туристически обекти - Аладжа манастир, съобщават от дирекция „Туризъм“ към община Варна.

 

live.varna.bg

 

Автор на статията:
Борис Проданов
0 коментара
fallback
fallback