Варна 16°
fallback
Общество
12:17 | 25 февруари 2014
Обновен: 00:35 | 20 септември 2024

2/3 от клиентите на РЗИ - доволни от качеството на обслужване

2/3 от клиентите на РЗИ - доволни от качеството на обслужване

По материала работи: Златина Добрева

Качеството на административното обслужване в Регионалната здравна инспекция (РЗИ) във Варна се оценява като „добро” и „много добро” от 2/3 от нейните клиенти. В сравнение с предходния период по-голям брой от посетителите са удовлетворени от „любезното, отзивчиво и компетентно” отношение на служителите. Това показват резултатите от проучване на мнението, препоръките и удовлетвореността на потребителите на услуги, предлагани от РЗИ, през второто шестмесечие на м.г. През този период са попълнени 218 анкетни карти. В 93% от случаите гражданите посочват, че желаната от тях административна услуга е извършена в рамките на законовия срок.Потребителите са дали конкретни предложения за по-добра организация на работата в инспекцията и подобряване качеството на обслужване. Те ще бъдат взети под внимание от ръководството на РЗИ, увериха оттам. Гражданите и потребителите на административни услуги могат целогодишно да изкажат своето мнение, степен на удовлетворенност, както и да направят предложения за реда и организацията на работа. Във връзка с това в инспекцията са поставени урни за анонимни анкетни карти на 5 места, които са често посещавани от клиенти. Анкетните карти могат да се изпращат и по електронен път чрез попълването им онлайн на сайта на РЗИ – Варна.Ставри Стефанов

Автор на статията:
Златина Добрева
0 коментара
fallback
fallback