Рекламните кампании са точно толкова чакани от пристрастените към модата, колкото и колекциите на дизайнерите.
Причината за това е възможността да видим за втори път новите предложения, но по един значително по-различен и често по-креативен начин.
Кои ще са новите рекламни лица? Къде ще са заснети кадрите? Кой ще е зад професионалния обектив?
Все въпроси, чиито отговори нямаме търпение да разберем. В края на 2015 година идва времето, в което да направим обзор на рекламните кампании, които със сигурност ще запомним и които безспорно са ни впечатлили по някакъв начин.
Ето кои са те:
1. Dolce & Gabbana
Модната къща обожава да прави кампании с многобройни рекламни лица и да развива с всеки един сезон все повече темата за италианското семейство, традиции и особености. Изненадващо е, че Доменико Долче и Стефано Габана не просто, че не се изчерпват, но и изненадват своите фенове всеки сезон. Почитането на майката като водеща фигура е представено чрез кампания, фокусирана върху семейството. Кадрите са толкова изпълнени с живот и елементи, че изглеждат дори „претъпкани“ за обикновения потребител.
2. Balenciaga
Доказан факт е, че когато Кейт Мос и Лара Стоун се съберат на едно място, резултатът винаги е повече от зашеметяващ. От Balenciaga не просто, че заложиха на страхотни рекламни лица, но и успяха да фокусират вниманието ни върху предложенията за сезона – нестандартни бижута за уши и дръзки рокли с кожени акценти. Със сигурност кадри, които се запечатаха в съзнанието ни.
3. Balmain
Оливие Рустейн, креативният директор на модната къща, със сигурност бе в светлините на прожекторите тази година. След като създаде съвместна колекция с H&M, Balmain наложи своята „армия“ като емблематична и разпознаваема в индустрията. Рекламните кампании се открояват с най-известните лица от подиума, които се обединяват в името на най-важното – тенденциите.
4. Fendi
Модната къща не изневери на нестандартния си подход и за пореден път ни остави безмълвни пред актуалните кадри от рекламната си кампания. Отдавна не се беше случвало да сме разсеяни от дрехите за сметка на... огромни кукли. И макар да не можем да си представим Кендъл Дженър да изглежда по-отегчена, не можем да отречем, че куклите бяха страхотна идея.
5. Givenchy
Ако следваме принципа да оставяме най-хубавото за накрая, то Givenchy със сигурност заемат заслужено последното място в класацията ни. Едно от най-обсъжданите събития, свързани с рекламни кампании през 2015 е появата на Донатела Версаче като лице за друга модна къща. Объркването не е случайно – дори и с огромно брандиране през средата на кадрите, фотосите лесно могат да бъдат сбъркани като част от проект на Versace. Въпреки това високо оценяваме обединяването на модните дизайнери в името на креативността и индустрията.
az-jenata.bg
Коментари