IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Новини Варна
15:00 | 21 ноември 2024
Обновен: 19:20 | 21 ноември 2024

Варна се рекламира на най-голямото туристическо изложение в Източна Германия

Форумът се провежда от 1990 г. ежегодно в град Лайпциг

По материала работи: Александър Дечев
Варна се рекламира на най-голямото туристическо изложение в Източна Германия

Снимка: Пресцентър Община Варна

Община Варна участва в най-голямото туристическо изложение в източна Германия Touristik & Caravaning. Форумът се провежда от 1990 г. ежегодно в град Лайпциг и съвпада с началото на туристическите записвания за следващия летен сезон. Изложението събира туроператори и представители на сектора от цял свят, за да представи най-новите каталози и предложения за пътуване през 2025 г.

Възможностите за туризъм в България и в региона на Варна са чудесно представени в каталозите на Schauinsland и Alltours, а чартърните полети към родните ни дестинации започват още през месец май и са актуални до края на септември 2025 г. Двата големи немски туроператора са партньори на Община Варна по линия на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България на Министерството на туризма.

Немските ни партньори ценят високо тази програма и споделят, че резултатите от проведените маркетингови дейности сочат, че тя е изпълнила своята цел за устойчиво подобрение на имиджа на Черноморската ни зона като предпочитана туристическа дестинация, посочва заместник-кметът по туризъм Снежана Апостолова. Друга цел на програмата е да се повиши осведомеността сред германците относно възможностите и уникалните ресурси, които регионът ни предлага, допълва още тя.

В рамките на този проект, България и нейните многобройни възможности за туризъм, морски ваканции, отдих и забавления са представени на изложението чрез специално изработено маркетингово съдържание и рекламни послания за германския туристически пазар. Целта на тези нови маркетингови стратегии е да въздействат и да допринесат за увеличаването на търсенето на туристически продукти и услуги и разширяване на активния туристически сезон в България и във Варна.

Морската столица отдавна е позната дестинация за немския турист, споделят варненски общински експерти по туризъм. Германците предпочитат страната ни както семейни ваканции и пътувания, така и за организирани туристически посещения, заради уникалните природни дадености и качеството на услугите във варненските курортни комплекси „Св. Св.  Константин и Елена“ и „Златни пясъци“. Богатият избор на предлаганите спа и балнео услуги в близост до морето, са допълнителен акцент в представянето на региона. Тази година на Touristik & Caravaning в Лайпциг се търсят нови, непознати места за посещение и отдих в България, споделят още експертите. 

Коментари

Новини Варна