Снимка: Пресцентър Община Варна
Община Варна участва в най-голямото туристическо изложение в източна Германия Touristik & Caravaning. Форумът се провежда от 1990 г. ежегодно в град Лайпциг и съвпада с началото на туристическите записвания за следващия летен сезон. Изложението събира туроператори и представители на сектора от цял свят, за да представи най-новите каталози и предложения за пътуване през 2025 г.
Възможностите за туризъм в България и в региона на Варна са чудесно представени в каталозите на Schauinsland и Alltours, а чартърните полети към родните ни дестинации започват още през месец май и са актуални до края на септември 2025 г. Двата големи немски туроператора са партньори на Община Варна по линия на Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България на Министерството на туризма.
Немските ни партньори ценят високо тази програма и споделят, че резултатите от проведените маркетингови дейности сочат, че тя е изпълнила своята цел за устойчиво подобрение на имиджа на Черноморската ни зона като предпочитана туристическа дестинация, посочва заместник-кметът по туризъм Снежана Апостолова. Друга цел на програмата е да се повиши осведомеността сред германците относно възможностите и уникалните ресурси, които регионът ни предлага, допълва още тя.
В рамките на този проект, България и нейните многобройни възможности за туризъм, морски ваканции, отдих и забавления са представени на изложението чрез специално изработено маркетингово съдържание и рекламни послания за германския туристически пазар. Целта на тези нови маркетингови стратегии е да въздействат и да допринесат за увеличаването на търсенето на туристически продукти и услуги и разширяване на активния туристически сезон в България и във Варна.
Морската столица отдавна е позната дестинация за немския турист, споделят варненски общински експерти по туризъм. Германците предпочитат страната ни както семейни ваканции и пътувания, така и за организирани туристически посещения, заради уникалните природни дадености и качеството на услугите във варненските курортни комплекси „Св. Св. Константин и Елена“ и „Златни пясъци“. Богатият избор на предлаганите спа и балнео услуги в близост до морето, са допълнителен акцент в представянето на региона. Тази година на Touristik & Caravaning в Лайпциг се търсят нови, непознати места за посещение и отдих в България, споделят още експертите.
Коментари