Снимка: Община Варна
От днес започва същинската работа по изпълнението на третия етап от изграждането на канализационен колектор с голям диаметър и две канализационни шахти по проекта на ВиК-Варна за водния цикъл на града. Вече се асфалтират преходните трасета между северното и южното платно на бул. „Владислав Варненчик“, с което приключва работата по втория от общо четирите етапа на обекта, информират от водното дружество. Строителните дейности ще продължат в кръстовището на булевардите „Владислав Варненчик“ и „Република“ като платното на „Владислав Варненчик“ в посока от центъра към изхода на града ще бъде затворено. Движението ще се извършва в съседното платно.
С цел предотвратяване на големи задръствания, до приключване на строително-монтажните работи са определени обходни маршрути, които заобикалят кръстовището, както следва:
За влизащите във Варна от АМ „Хемус“ – слизане от автомагистралата по рампата до Бизнес парк.
За лекотоварния трафик на кръговото кръстовище - качване в посока Метро и влизане в града по бул. „Сливница“ и бул. „Цар Освободител“.
За тежкотоварното движение – слизане по бул. „Атанас Москов“ към ул. „Девня“ и след това през кръговото движение на булевард „Васил Левски“ влизане в града по бул. „Васил Левски“ или по ул. „Георги Пеячевич“ и бул. „Христо Смирненски“.
За излизащите от Варна по бул. „Владислав Варненчик“ е препоръчително още от кръговото кръстовище на Автогарата слизане към ул. „Девня“ и качване към бул. „Сливница“ и бул. „Цар Освободител“.
Друг вариант за избягване на евентуално натоварено движение е от кръстовището на МОЛ „Варна“ продължаване по ул.„ Георги Пеячевич“ към голямото кръгово кръстовище, преминаване по ул. „Девня“ и качване по бул. „Христо Смирненски“ отново към бул. „Сливница“ и бул. „Цар Освободител“.
От началото на работата по обекта е валидна и временна организация на движението, която цели да отведе трафика от входа на Варна по бул. „Атанас Москов“ за превозни средства, за които не е наложително да преминат през кръстовището на Двете кули, като това се отнася най-вече за тежкотоварните автомобили.
Коментари