IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 23°
Новини Варна
07:29 | 17 май 2024
Обновен: 05:59 | 6 юли 2024

Военната прокуратура в Сливен пое разследването на катастрофата с кола на НСО край Аксаково

Кирил Петков спря предизборната си кампания, граждани свидетелстват за високата скорост на служебния автомобил, пътуващ към Варна

По материала работи: Слав Велев
Военната прокуратура в Сливен пое разследването на катастрофата с кола на НСО край Аксаково

Кадър: БНТ

Продължава разследването на тежката катастрофа с автомобил на НСО, която стана вчера на входа на Аксаково. Образувано е досъдебно производство. Разследването се води от Военна прокуратура- Сливен.

Днес продължават следствените действия на място. В колата пътува Кирил Петков, който не е пострадал при инцидента и след преглед беше освободен за домашно лечение. В другата кола са били мъж и жена над 60 години, като мъжът е починал на място. Жената е настанена в болница във Варна с множество травми, състоянието й остава тежко.

Автомобилът на НСО се е движел от Добрич към Варна. Малко преди да влезе в Аксаково, от второстепенен път излязъл друг лек автомобил, не спрял на знак “Стоп” и се блъснал в колата на НСО. Ограничението на скоростта на мястото на инцидента е 90 километра в час. Предстои да се изясни с каква скорост се е движел автомобилът на НСО. В колата са пътували 4 души, всички вече са разпитани.

Снощи пострадалата жена е оперирана в МБАЛ "Св. Анна" във Варна, в момента е на апаратно дишане с опасност за живота, съобщиха от лечебното заведение.

Кирил Петков спира предизборната си кампания заради инцидента. Ето какво съобщи той часове след катастрофата:

"Моите огромни съболезнования на близките на починалия шофьор.

Колата на НСО, с която отивахме към Варна тази вечер, катастрофира на влизане в Аксаково. Возих се на задната седалка в колата и получих само изкарване на въздуха, но реално не съм пострадал.

Бърза помощ дойдоха много бързо на място, както и пожарникарите, които успяха много професионално да разрежат колата, за да извадят пострадалите.

Искам да благодаря и на тези, които още в първите минути успяха да намерят лост, и заедно отворихме вратите, за да стигнем до хората. Благодаря и на двамата служители от НСО, с които отворихме заедно вратите и бяха адекватни, въпреки че и те бяха с травми.

Без професионалната техника и уменията на пожарникарите нямаше да се справим.

Дадох дума на екипа на пожарникарите, че тези специализирани инструменти, които ползвахме, трябва да са във всяка пожарникарска кола, защото разбрах, че само някои ги имат, а други - не. Обещавам, че ще направя всичко, за да ги осигурим!

Отидох и до болницата, в която е приета жената в другата кола. Говорих с неврохирурга, която ме уведоми, че черепната травма изглежда незастрашаваща живота.

Моля се на Бог и другите травми да не застрашат живота й. Дал съм телефона си на директора на болницата, ако е необходимо каквото и да е съдействие, за да имаме личен контакт и да ми звънят по всяко време.

Медицинският персонал в болницата бяха големи професионалисти и им благодаря за моменталната помощ, която оказаха на жената.

Искрени съболезнования на дъщеря му, семейството и близките му. Ще се опитам да се свържа с тях в утрешния ден и да им окажа всякаква помощ, от която имат нужда.

Ще спра предизборната си кампания, докато съм сигурен, че всичко, което зависи от мен, за да помогна на пострадалите и семейството, е направено.

Благодаря за стотиците обаждания. Бог да прости загиналия.".

В същото време редица потребители, коментираха в социалните мрежи, че са засекли служебния автомобил на НСО да се движи с изключително висока скорост по пътя от Добрич към Варна. Същата информация даде и братовчед на починалия мъж, чието име е Христо. Според думите на неговия роднина колата на НСО се е движила със 160 км/ч при ограничение на скоростта от 90 км/ч. В районна на инцидента има КПП на КАТ и множество камери.

Коментари

анонимен ( преди 1 месец )
до георгиев, а възможно ли е да има ограничение 60, както обикновено е на кръстовища, т нар хранилки? да не спреш на стоп е не само възможно, но и 99% вероятно, но важното е да намалиш и да се огледаш, спасява живот...спирачен път не се гледа минавайки с колата. при 50 метра сатична видимост на този откъм стопа, за този откъм предимството в движение 20 метра и е напълно възможно да няма спирачен път. при 100 км/ч 20 метра са около седем стотни от секундата, та дори НСО не са обучени да реагират
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 0
анонимен ( преди 1 месец )
до петков, абе господине, след като отнема предимство, много ясно че джипът с предимството се е врязал в нея, как иначе физически би могло да стен, мож ли обясни, че съм *** и не разбрах?
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 0
анонимен ( преди 1 месец )
до Димитрова, абе госпожо, ако беше спрял на стопа, как точно физически щеше да стане сблъсъкът, можеш ли ми обясни, че съм *** и не разбирам????
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 0
Димитрова ( преди 1 месец )
На това кръстовище и бездомните кучета спират, защото видимост няма. Кипил Петков лъже! Как разбраха, че другата кола не е спряла на стопа!? Колко трябва да си нагъл, за да обвиниш убития от теб, че е виновен? Ограничението там е 50, не 90, а НСО не карат като джигити по своя воля, на шофьора му е наредено да бърза.Катастрофата е заради превишената скорост на колата на НСО, ако бяха карали с 60, щяха да имат време да реагират. А не да влачат другата кола още 10 метра.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 0
Георгиев ( преди 1 месец )
Минавал съм стотици пъти през това кръстовище!Няма как да не спреш на стопа! Защото е по нагорнище.Видимостта вляво е около 50 метра,бавно се изнасяш,особено с по стар автомобил и скорост с над 100 км откъм Добрич е опасност!Табелата Аксаково е малко след това,така че ограничението е още 90км.Не,че видях спирачен път,минах 40 мин след инцидента,но в България във всички случаи умрелия е виновен!Просто можеше,след като К. Петков е заплашен и трябва да се кара с такава скорост,като при делегациите.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 2
опетков ( преди 1 месец )
Много моля да не заблуждавате и манипулирате читателите. Първо: Ограничението в мястото на катастрофата е 50 км/ч, защото в горната част на пътя има табела "Аксаково" и пътят се намира в чертите на градчето. Второ, не колата на загиналия се е блъснала, а джипът на НСО се е врязал в нея.
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 10
Новини Варна