Офисът на дирекция „Местни данъци“ на площад „Мусала“ във Варна ще бъде затворен от 16 януари. Причината е необходимост от извършване на неотложни ремонтни дейности, съобщават от местната администрация в морския град.
От началото на следващата седмица административното обслужване на граждани ще се извършва в Информационния център в сградата на Община Варна на бул. “Осми Приморски Полк“ №43, ет.1, гише № 34.
От дирекция „Местни данъци“ допълват, че с решение на Общинския съвет има актуализация на таксата за битови отпадъци. Когато тя се определя в зависимост от вида и броя на декларираните към 30-ти ноември на предходната година съдове, размерът й се променя на 83.50 лева за 1 куб. метър.
До 31 януари може еднократно да се подаде коригираща декларация относно вида и броя на необходимите съдове, които ще ползват и периода, в който ще се осъществява дейността, както и/или да оттеглят подадените през миналата декларации.
Декларации и заявления могат да се подават:
- В дирекция „Местни данъци“, находяща се на бул. ”Сливница” No 191 (сградата на Изчислителен център), с работно време с граждани: 09.00 - 17.30 ч.;
- С лицензиран пощенски оператор;
- Електронно, чрез системата за сигурно електронно връчване на Държавна агенция „Електронно управление“.
Коментари