Варна 14°
fallback
Новини Варна
16:06 | 10 юни 2020
Обновен: 11:27 | 20 ноември 2024

Община Варна започва активна онлайн кампания в подкрепа на туризма

Местната власт засилва присъствието си в социалните мрежи

По материала работи: Слав Велев

Община Варна стартира процедура по изработване на Програма за развитие на туризма в община Варна 2021 - 2030. В заданието за изработка ще бъдат включени и действия в краткосрочен и средносрочен план за възстановяване на последиците от пандемията COVID-19 в сектора. За целта ще бъде съставена работна група с активно участие на браншовите организации. Съгласно чл.12, т.1 от Закона за туризма програмата ще бъде внесена за разглеждане в Консултативния съвет по въпросите на туризма към кмета, а след това в Общинския съвет. Това стана ясно днес на среща с представители на туристическия сектор с участието на зам.-кмета Коста Базитов и директорът на дирекция „Туризъм“ Соня Георгиева, предаде общинската пресслужба.

 

В края на миналата седмица кметът Иван Портних проведе първите две работни срещи с представители на туристическия бранш, посветени на сезона и възможностите за справяне с кризата, по време на която бяха обсъдени различни икономически мерки.

 

Днес по време на срещата бяха представени предприетите действия за атрактивна реклама на дестинация Варна. Тя е съсредоточена основно в дигиталната сфера, с активно използване на всички възможности за онлайн комуникации.

 

Безплатна реклама на пет езика може да бъде подавана от всеки хотелиер, туроператор, ресторантьор към обновения общински туристически туристическия портал VISIT.Varna.bg.  Рекламните послания се разпространяват и в социалните мрежи - Facebook, Instagram и Twitter, където ежедневно се публикува информация за забележителностите на града, включително чрез клипове в YouTube.

 

В сътрудничество със Съюза на екскурзоводите в България започна онлайн излъчване на безплатните пешеходните обиколки във Варна, под мотото #ВарнаВиочаква / #VarnaAwaitsYou, като линковете се изпращат до партньори-туроператори и потребители от страната и чужбина. Разходките, които показват най-красивите места в града, се реализират на 12 езика - български, английски, руски, немски, румънски, френски, полски, испански, иврит, чешки, нидерландски и италиански. Предстои да започне и кампания с мото " #10причиниДаПреоткриешВарна ". Целта на инициативата е да бъдат показани предимствата на града, като се акцентира върху факта, че Варна и регионът са сигурна дестинация, с минимален брой заболели с коронавирус. 

 

Международен информационен бюлетин с актуална информация за живота във Варна изготвя два пъти в месеца екипът на отдел "Протокол и международно сътрудничество" към дирекция "Канцелария на кмета", който се изпраща до градовете-партньори на Варна, до всички почетни и генерални консули на България в чужбина, до всички посолства у нас и до българските посолства в чужбина. Бюлетинът се подготвя на английски, френски и руски, като в началото на летния туристически сезон, акцентът бе положен върху отличните условия за туризъм във Варна и региона и отличните резултати в борбата с пандемията. Предстои създаване на рекламни филми за Черноморието, съвместно с Министерството на туризма.

 

Черно море

Автор на статията:
Слав Велев
0 коментара
fallback
fallback