Варна °
fallback
Новини Варна
14:44 | 30 октомври 2014
Обновен: 16:38 | 29 април 2025

Димитър Дичев: Малко се инвестира в туристическата реклама на България

Масово не не знае, че сме на едно от челните места в Европа по археологически паметници.

По материала работи: Деян Михайлов

Средствата за реклама на България като туристическа дестинация са крайно недостатъчни. На фона на нашите съседи, ние не отделяме почти нищо. Това каза пред вестник „Черно море“ експертът в туризма и председател на сдружение „Култура и туризъм на Североизточна България” Димитър Дичев. Когато се сформира новото правителство и има избран икономически министър, ние ще поискаме незабавна среща с него. Едно от първите ни искания ще бъде да се рекламира България, допълни Дичев. Неговото мнение е, че е нужно да се акцентира върху реклама на туристически атракции, музеи, места. България е на трето място в Европа по археологически паметници, а това не се рекламира и масово не се знае от туристите, каза Димитър Дичев. Не съм чул за това, дано не е вярно. Така експертът коментира информация в централни печатни издания отпреди дни, че от договорените 16 милиона лева за маркетиране и реклама на България като туристическа страна, са усвоени едва 1% или повече от скромните 162 хиляди лева. Като цяло задължение на държавата е да инвестира в реклама, тя е тази, която да отдели средствата, каза в заключение Димитър Дичев.

Автор на статията:
Деян Михайлов
0 коментара
fallback
fallback