Кабинетът на говорителя на Народния театър - Велислава Кръстева, осъмна надраскан с надписи "ДПС". Кръстева завеждаше дълги години връзките с обществеността на Движението и лично на почетния председател Ахмед Доган.
В началото на лятото тя зае ключовата позиция в Народния театър. На сайта на институцията тя е представена като директор "Връзки с обществеността", редом до директора Васил Василев и главния режисьор Александър Морфов.
В същото време на изборите на 2 октомври Кръстева, която дълги години оглавяваше партийния пресцентър и дори беше депутат от ДПС, придружи почетния председател на ДПС Ахмед Доган до урните.
Преди дни вратата на кабинета ѝ в Народния театър осъмна с надписи "ДПС", "Пиар на Ахмед Доган" и "Изчезвай".
Екип на Новините ON AIR не беше допуснат да снима в театъра, а според директора Василев - няма казус. .
"Чувствам се омерзена. Толкова е обидно това, което се случиI", каза Кръстева. Директорът Васил Василев е излязъл с позиция към трупата, че това е заплаха срещу достойнството на Кръстева, а камери са заснели извършителя, съобщи сайтът за култура "Площад Славейков".
Някои актьори отказвали да работят с Кръстева именно заради политическите ѝ пристрастия, твърди изданието.
Според актьора Веселин Калановски, ако няма политическа пропаганда от страна на Кръстева, станалото е недопустимо.
"Хората, които се занимават с политика, прокажени ли са за останалите? Извинявайте, колеги, не го разбирам. Това е фашизоидно-патриотарска дейност. Не се постъпва така. Голата политика като пропаганда няма място на сцената", смята той.
Политическият пъзел в Народния театър е пълен - самият Васил Василев беше заместник-министър на културата в кабинета "Орешарски", а също и общински съветник от БСП в Ловеч. Захари Карабашлиев, който заема поста писател в театъра, е сред основателите на "Да, България".
Главният режисьор Александър Морфов преди време пък отказа да работи с предишния директор на театъра Мариус Донкин заради връзките му с ДПС.
Калановски призовава колегите си за толерантност и на политическата сцена, и зад театралната.
Вижте повече в репортажа на Bulgaria ON AIR
Коментари