IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 11°
Култура
16:42 | 9 юли 2017
Обновен: 14:55 | 29 септември 2024

Телевизионните канали за деца на Walt Disney губят зрители

Disney Channel и Freeform са изгубили по около 4 млн. абонати в САЩ през последните три години

По материала работи: Юлиян Атанасов
Телевизионните канали за деца на Walt Disney губят зрители

Най-големият бизнес на Walt Disney – кабелната телевизия, е в застой, а проблемите не се ограничават само до ESPN, коментира Wall Street Journal. Битката на спортната мрежа да се адаптира към бързо променящата се медийна среда привлича голяма част от вниманието на инвеститорите и анализаторите.

 

Рейтингите спадат значително и на най-големите брандове на Disney, които таргетират деца, тийнейджъри и младежи, начело с Disney Channel и Freeform. Двата канала са изгубили по около 4 млн. абонати през последните три години, което означава загуби за по около 90 млн. долара за всеки един канал. Проблемите са основно два: липса на хитови предавания и по-широко отдалечаване на публиките от традиционната телевизия към дигиталните алтернативи. Пренасочването към стрийминг услуги като Netflix и уеб базирани платформи като YouTube е особено отявлено сред младите зрители, таргетирани от тези мрежи на Disney.

 

Изпълнителните директори на каналите казват, че се опитват да подобрят предаванията си и да определят колко агресивно да компенсират скока към мобилни и онлайн формати.„Виждаме миграцията“, казва президентът на Disney Channel Гари Марш. „Едно от предизвикателствата е да се опитваме да служим на зрителите в посоката, към която се движат, а не да се опитваме да ги насочваме към мястото, където ние искаме да отидат“, допълва той. Предаванията на Disney Channel са фокусирани върху децата, докато тези на Freeform, която промени името си от ABC Family през януари 2016 г., е насочена към тийнейджърите и младежите.Кабелната телевизия от дълго време е най-големият бизнес на Disney, формирайки 30% от приходите и 43% от печалбата през миналата фискална година. Около 26% от приходите и печалбата от кабелни телевизии идват от канали като Disney Channel и Freeform, сочат оценки на Morgan Stanley, а останалото се дължи на ESPN.

investor.bg

Четете още: Lionsgate застава зад "Хелбой"

 

Коментари

Новини Варна