Варна 12°
fallback
Икономика
09:37 | 8 октомври 2015
Обновен: 02:21 | 31 октомври 2024

Първо място в престижен конкурс за Центъра за кариерно развитие на “Фрапорт"

До момента обучение са преминали 135 служители на компанията.

По материала работи: Борис Проданов

Центърът за кариерно развитие на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД спечели първо място в категория „Кариерни услуги за неучащи“ на тазгодишния Национален конкурс за иновации в кариерното информиране, ориентиране и консултиране в България на Еврогайдънс. Така Центърът за кариерно развитие на дружеството – оператор на летищата във Варна и Бургас, влиза в добрите практики на Еврогайдънс.

 

За призовите места в конкурса кандидатстваха редица фирми и организации – представители на държавния, неправителствения и частния сектор, а програмите бяха оценявани по тяхната:  приложимост и въздействие; устойчивост; разпространение на резултатите и иновативност.

 

Центърът за кариерно развитие работи от 2008 г. Той  включва разработване и функциониране на Програми за кариерно развитие и Стажантска програма.

 

Програмите за кариерно развитие са с фокус върху обученията на служители с висок потенциал за развитие и имат за цел да създават експерти и мениджъри чрез подобряване на техните професионални и личностни умения.

 

До момента обучение към Кариерния център са преминали 135 служители на компанията. 36 от тях участват в клубни дейности в три различни клубни направления – млади специалисти, бъдещи мениджъри и експерти.

 

Стажантската програма е второто направление в работата на Центъра за кариерно развитие. Тя е създадена през 2007 г. и продължава да функционира всяка година с нова програма и обхват на дейност. Програмата е уникална за авиационния сектор в България. Изцяло с практическа насоченост, тя създава здрав мост между университетските знания и професионалната реалност. Целта й  е подготовка на следващото поколение от професионалисти в този специфичен бизнес, чрез работа по реални проекти, вътрешни тренинг програми и ангажиран екип от ментори.        

 

Обученията и професионалното развитие на служителите са изключително важни за компанията. Само през 2014 година за служители на дружеството са проведени  8 142 обучения, което представлява средно по 5-8 на служител за година. 

Автор на статията:
Борис Проданов
0 коментара
fallback
fallback