IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 17°
Икономика
17:11 | 27 юли 2015
Обновен: 20:37 | 10 септември 2024

Размествания в българския медиен бизнес

Славка Бозукова придобива 50% от издателя на агенция "Блиц"

По материала работи: Ставри Таргов
Размествания в българския медиен бизнес

Изпълнителният директор и главен редактор на в. "Стандарт" Славка Бозукова става съсобственик в агенция "Блиц", съобщиха и двете издания в понеделник.

Бозукова ще придобие 50% от "Интермедия" – издател на интернет агенцията „Блиц“ и вестниците "Шоу", "Над 55" и "Доктор".

Тя купува акции на Георги Илиев, с когото досега са били изпълнителни директори в "Интермедия", както и от Пламен Каменов. Цената на трансакцията остава неизвестна.

От днес изданията имат и нов директор – журналистът Милан Николов, който ще отговаря за редакционната им политика.

Бозукова заявява, че изданията се радват на забележителни успехи и не се нуждаят от съществени промени в журналистическата сфера.

"Моята цел е да затвърдя пазарната позиция на "Интермедия" и да направя развитието на фирмата и изданията в нея още по-бързо и успешно", отбелязва тя.

Последните по-сериозни промени в медийния бранш се случиха през миналата година. В средата на април Петьо Блъсков подписа предварително споразумение с Венелина Гочева за покупката на всекидневника "Труд" и седмичника ."Жълт Труд". Сделката и досега не е отразена в Търговския регистър.

Трансакцията се случи броени дни, след като едноличният собственик на "Нова българска медийна група холдинг" ЕАД Ирена Кръстева обяви, че е сключила рамков договор с ирландското дружество Мedia Maker Limited за продажбата на дяловото участие на българската компания в дружествата издатели на печатни медии - "Телеграф" ЕООД, "Монитор" ЕООД, "Политика днес" ЕООД, "Компакт меридиан" ЕООД и 50 на сто от Издателската къща "Борба" АД, съобщава Dnes.bg.

Черно море

Коментари

Новини Варна