IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
Икономика
17:00 | 21 януари 2023
Обновен: 13:01 | 21 ноември 2024

От „Ние, потребителите“ предоставят образец на жалба относно индексацията на цените на телекомите

Формулярът улеснява хората да сигнализират компетентните институции

По материала работи: Ставри Таргов
От „Ние, потребителите“ предоставят образец на жалба относно индексацията на цените на телекомите

Онлайн платформата „Ние, потребителите“ предоставя в помощ на потребителите образец на жалба до компетентните органи относно индексацията на цените на телекомите.

Поводът е постъпили до тях запитвания и множество въпроси в онлайн пространството за изготвянето на модел, който да улесни хората при сигнализирането на институциите с искане да се намесят по казуса.

Вижте формуляра тук: https://bit.ly/3WorKhX

Къде и как да подадете жалбата си?

Комисия за защита на потребителите: https://bit.ly/3D5S1e5

Комисия за защита на конкуренцията: https://bit.ly/3whFK2D

Омбудсман на Република България: https://bit.ly/3D3PLUE

Припомняме, че в началото на миналата седмица един от трите телекома обяви, че поради ръста на инфлацията за 2022 г. и на основание общите си условия ще увеличи цената на месечните абонаменти за услугите си с до 2 лв.

Десет дни по-късно същото съобщи и вторият оператор, като посочи, че повишението при него ще бъде с 15,3%. Абонатите на двете дружества очакват да видят индексацията в следващите фактури. Вероятно скоро и третият телеком ще оповести същата новина.

Според експертите не е необходимо да се изчаква получаването на фактурите с новите цени, а трябва още преди това да се е случило да се предприемат спешни действия от компетентните институции.

„Ние, потребителите“

Коментари

Новини Варна