Защо на всяко едно шише олио, купено от "Кауфланд", има кръст? Отговор на този въпрос бе даден официално от веригата. В съобщение, изпратено до медиите, става ясно, че кръстът е символ на фабриката, която произвежда продукта.
От веригата опровергаха и твърдения, че олиото на промоция е с изтекъл срок, каквито твърдения е имало в някои медии.
Вижте цялата позиция:
Във връзка с появили се публикации относно годността на олио "Плиска", предлагано в Kaufland на промоционална цена на 12 март, заявяваме категорично, че компанията не прави компромис с продуктите, които предлага.
Всички те притежават необходимите сертификати за качество и произход и са преминали през строг процес на контрол от приема до доставката до магазините. Конкретната марка олио се произвежда от 100% слънчоглед и отговаря на изискванията на Българския държавен стандарт.
По отношение на неговата опаковка в становище по случая производителят информира, че кръстът и слънчогледовата пита са символ на фабриката и затова са изобразени на бутилката.
Коментари