IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 14°
Икономика
09:45 | 26 юли 2021
Обновен: 18:20 | 19 ноември 2024

Как най-често ни лъжат майсторите в автосервиза? 6 примера за измама

Най-честите измами са свързани с поставяне на евтини части или масла

По материала работи: Ставри Таргов
Как най-често ни лъжат майсторите в автосервиза? 6 примера за измама

Много често собственици на автомобили се оплакват от това, че са били измамени в сервиза, в който са оставили своето превозно средство за ремонт. По правило това се случва в малки работилници, където предлагат по-евтини услуги.

Сервизите на официалните представители на съответните марки трудно биха направили подобно нещо, тъй като там контролът е на високо ниво, а и те самите нямат сметка да заблуждават клиентите си.

В малките сервизи обаче нещата не стоят така и посещението при тях крие своите рискове. Там могат да се възползват от липсата на технически познания у клиента и да го заблудят за състоянието на неговия автомобил, а също така и с ремонта, който трябва да бъде направен. Съответно, той ще трябва да плати по-висока цена, без да е имало нужда.

Недобросъвестните механици в автосервиза могат да поставят евтино масло вместо скъпо или да използват аналози вместо оригинални резервни части. Това трудно може да се установи, но все пак е възможно.

Не бива сляпо да се вярва на всичко написано във фактурата, предоставена от сервиза. Клиентът има пълното право да поиска да види оригиналната туба, от която е налято маслото или кутията от резервната част, за която се твърди, че е сменена.

И трябва да го направи дори при най-малкото съмнение, а ако сервизът откаже да предостави опаковките от консумативите, това вече е сериозна предпоставка за нещо нередно.

Собственикът на автомобила едва ли ще бъде допуснат на самото място, но може да следи на специален монитор целия процес – от приемането на превозното средство и проверката до самия ремонт. И така да се убеди, че няма нищо нередно.

Големите сервизи предлагат на своите клиенти възможност да наблюдават ремонта или обслужването на автомобила. Собственикът на автомобила едва ли ще бъде допуснат на самото място, но може да следи на специален монитор целия процес – от приемането на превозното средство и проверката до самия ремонт.

И така да се убеди, че няма нищо нередно.

 

Още на automedia.investor.bg

Коментари

OККБ ( преди 3 години )
Чета и сълзи ми излизат на очите от смях. В представителствата нямало как а да ни излъжът? ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ! За да не ви излъжат просто научете малко повече за усновните неща във всеки автомобил. Масла, филтри, ангренажи, накладки и тн. Има хиляди видеа в youtube от които може да научи толкова много супер лесно. После проучете и колата, която карате и си записвайте кога какво е ремонтирано. Има и една редица форуми и групи в които хора с автомобил като вашият ще ви дадът съвет!
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 0
цдв ( преди 3 години )
Точно обратното.. Тази статия е писана от човек с голям сервиз, където лъжат и мажат, и ти взимат 2000
Отговори Сигнализирай за неуместен коментар
rate down comment 0 rate up comment 4
Новини Варна