Идеята на клипа, който от вчера се върти в медийното пространство, и в който световноизвестни киноактьори рекламират България, е изцяло свързана с промотирането на страната ни като кинодестинация, каза пред Нова телевизия министърът на туризма Николина Ангелкова.
Тя коментира разпространения вчера клип, в който звезди от световна величина като Силевстър Сталоун, Антонио Бандерас, Салма Хайек, рекламират България.
Идеята се роди в края на ноември миналата година, обясни Ангелкова и допълни, че това е пример за публично-частно партньорство.
"Щастлива съм, че изобщо актьорите се съгласиха пред камера да кажат какво мислят за страната ни. Това беше най-трудно – да убедим тези хора и техните продуценти, че си заслужава, защото освен че струва много, не всичко се купува с пари при тях", каза министърът.
В следващата година 2-минутният клип и 30-секунден спот ще бъдат излъчвани във всички рекламни инициативи на министерството. Рекламата ще се излъчва и като промо клип преди представянето на номинирания от нас за "Оскар" филм "Съдилището” след няколко седмици при старта на кампанията в Лос Анжелис.
"Има договор между "Ню Бояна филмс" и министерството да излъчват този клип във всички наши рекламни кампании", добави министърът на туризма Николина Ангелкова.
Преди ден министърът на туризма обяви, че клипът показва тясната връзка между туризма и киноиндустрията и обясни колко много туристи се привличат благодарение на киното. Превръщането на България в кинодестинация ще донесе допълнителен ръст на туристите, смята Ангелкова.
"Аз вярвам, че с общи усилия фокусираното върху България и превръщането ѝ в кинодестинация ще ни донесе допълнителен ръст на туристите и ще ни помогне в усилията за намаляване на сезонността на туризма", допълни тя.