Похарчихме близо 56 млн. лева покрай "Черния петък", а стотици промоционални стоки изчезнаха в рамките на едва една секунда. Това сочат данните на една от многото платформи за онлайн търговия у нас, предаде "Монитор".
В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година). По думите на управителя на клона на компанията в България Силвиу Гугуи клиентите са поръчвали от всички продуктови категории – лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, дрехи и подаръци за празничния сезон.
Потребителите са отделили средно по 430 лв. за своите поръчки по време на кампанията за онлайн търговеца, което е увеличение с 61% спрямо миналата година. Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените такива. Близо четвърт от тях са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.
В хода на кампанията магазинът в мрежата отбелязва „Златната секунда” в 9:22:26 ч., когато 150 продукта, поръчани за една секунда, а също и „Златната минута” в 07:04 ч., когато своя нов собственик намират 1626 продукта. Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.
Коментари