Варна 10°
fallback
Начало
20:40 | 30 декември 2014
Обновен: 21:26 | 24 октомври 2024

Утре пътувайте по светло и с пълни резервоари на автомобилите

Тръгването на път с неподготвени за движение при зимни условия МПС-та е сериозен проблем.

По материала работи: Деян Михайлов

Отворени за движение са вече първокласните и второкласните пътища в страната, очаква се до края на светлата част от денонощието движението на моторни превозни средства да бъде възможно и в третокласната пътна мрежа.

Това съобщи пред Дарик Георги Златев от дирекция „Поддържане на пътната инфраструктура" към Агенция „Пътна инфраструктура".

Все още остават затворени пътят между Кнежа и Оряхово, както и някои пътища в област Видин. Специалистът посъветва днес и утре да пътуваме по светло, а автомобилите ни да са оборудвани за зимни условия, с достатъчно гориво в резервоарите.

„Нашите екипи успяха да отворят за движение основната пътна мрежа - първокласните и второкласната пътна мрежа. Очакваме днес до края на светлата част на денонощието по-голямата част от третокласната пъна мрежа да бъде отворена. Остава все още затворен пътят между Кнежа и Оряхово, също така в област Видин остават още 2 третокласни пътя, но практически до населените места, които са до тях, има възможност да се стигне по обходни маршрути, така че е осигурена проходимост до всички населени места", добави Златев.

По думите му тръгването на път от автомобилисти с неподготвени за движение при зимни условия МПС-та е сериозен проблем:

„Всички трябва да са с подходящи гуми за движение при тези условия. Да имат достатъчно гориво в резервоарите си, течности за измиване на стъклата, вериги, въжета - това са задължителните атрибути при движение в зимни условия".

„Днес и утре призоваваме гражданите да предприемат пътуването си в светлата част на денонощието, да се информират за направлението, в което искат да пътуват на нашия тел 0700 130 20 или от сайта на АПИ. Да спазват напътствията и изискванията на контролните органи и да не навлизат в затворени участъци", каза още Златев.

 

 

 
 
Автор на статията:
Деян Михайлов
0 коментара
fallback
fallback