IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна 14°
Икономика
09:28 | 7 април 2018
Обновен: 15:45 | 12 октомври 2024

„Фейсбук” въвежда по-стриктен контрол над политическата реклама

Политическите послания ще бъдат обозначавани и ще се посочва кой ги финансира

По материала работи: Деян Михайлов
„Фейсбук” въвежда по-стриктен контрол над политическата реклама

„Фейсбук” обяви серия от мерки за по-стриктен контрол над политическата реклама, както и над някои много посещавани страници в мрежата.

„Отсега нататък всеки, който иска да подаде политическа реклама или да засегне важна тема, ще трябва да бъде проверяван. За тази цел рекламодателите ще трябва да обявяват идентичността и местоположението си”, написа във своя профил Марк Зукърбърг, обвиняван, че не е противодействал на политическата манипулация.

Освен това политическите послания ще бъдат обозначавани и ще се посочва кой ги финансира.

Зукърбърг трябва да се яви идната седмица пред американския Конгрес, за да даде обяснения за злоупотребите с лични данни на 87 млн. потребители на социалната мрежа.


„С приближаването на важни избори в Съединените щати, Мексико, Бразилия, Индия и Пакистан, един от моите приоритети за 2018 г. е да се уверя, че поддържаме позитивен дебат и не допускаме намеса в тези избори”, написа Зукърбърг в профила си, който има около 100 млн. последователи.

„Фейсбук” заяви, че работи с външни организации за изготвяне на списък от важни и полемични теми и е наела хиляди допълнителни служители, които да приложат новите мерки, с оглед на парламентарните избори през ноември 2018 г.

btvnovinite.bg

Коментари

Новини Варна