IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec
Варна
България
18:21 | 6 октомври 2017
Обновен: 17:37 | 4 ноември 2024

Българският клиент се радва на малкото... уважение

Той се впечатлява от спазването на дадената дума

По материала работи: Юлиян Атанасов
Българският клиент се радва на малкото... уважение

лъган, че очакванията му са по-скоро негативни в началото. След това от много малко нещо остава приятно изненадан. Това каза Весела Меламед от Extempore Services в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.Маламед гостува в студиото заедно с Марияна Манчева, Extempore Services, по повод първата международна среща на тема качество при обслужване на клиенти. "Клиентът се впечатлява от спазването на дадената дума. Навсякъде се случват грешки - това са нормални неща, но когато получи уважението без да му се говори на "ти" и се спази това, което е казано, клиентът може да се върне. Мисля, че това търси клиентът".

 

Бизнес има нужда да се фокусира в малко по-дългосрочен план върху своите клиенти, допълни Маламед. "Конкуренцията вече е достатъчно голяма и е нужно да бъдат изведени на преден план онези малки неща, които запазват клиентите при нас"."Първата международна среща на конференция "Качество при обслужване на клиенти" ще се проведе на 11 октомври в комплекс "Царско село" в София. Надяваме се тази първа конференция да се превърне в традиционна", каза от своя страна Марияна Манчева.

 

"Идеята е да съберем различни видове компании от различни индустрии, да съберем най-добри практики и да покажем кои са онези неща, които влияят, за да направим клиента лоялен и да създадем приятелство - да се преборим за нещо в по-дългосрочен план", допълни Меламед.Поканени са компании и колеги от Испания, Холандия, а от България ще участват банки, представители на автомобилни марки. Опитали сме се да обхванем всички видове индустрии, обясниха гостите. Сред основните теми са хотелиерството, програмите "Таен клиент", феноменът "Обратна връзка" и влиянието върху бранда.

 

Какъв е процентът на компаниите в България, които инвестират в своя персонал?

 

 

bloombergtv.bg

Четете още: Още психолози в училищата от следващата година

Коментари

Новини Варна